Sampai Bila Jurgen Klopp Menunggu Virgil Van Dijk?

Jurgen Klopp sudah memecahkan rekod perpindahan Liverpool Untuk mendapatkan Mohamed Salah dari As Roma dimana pemain Mesir itu cemerlang bersama As Roma lalu membuka mata Klopp bagi mendapatkan khidmat Pemain berbadan bulu itu.

Kini Klopp harus melakukan pembelian di posisi pertahanan pula untuk mengukuhkan gaya bertahan The Reds, dengan Virgil Van dijk menjadi sasaran utama dibahagian itu namun sudah beberapa kali bidaan Liverpool Ditolak oleh Pallegreno dan mengatakan Pemain itu bukan untuk dijual.

Namun Jurgen Klopp masih belum mengalah bagi mendapatkan Pemain tersebut dengan pemain tengah Kelab Jerman Naby Kieta membuat Klopp kecewa bila bidaan turut ditolak.

Sampai bila Klopp mengejar Pemain southamtom itu untuk memperbaiki pertahanan Liverpool menjadi tanda tanya dengan bidaan seterusnya belum dimulakan bagi memberi laluan Pengurus Southamtom berfikir tentang Keinginan Klopp terhadap Pemain itu.

Virgil van Dijk juga telah memberi lampu hijau bagi perpindahan tersebut dengan southamtom memberi hukuman untuk Beliau melakukan latihan bersendirian.

Jurgen Klopp mengatakan ia mampu menunggu Naby Kieta selama Setahun namun bukan Untuk Virgil Van Dijk kerana beliau ingin menggunakan pemain itu musin yang hampir tiba.

Mengikut Laporan akhbar Liverpool akan melancarkan bidaan akhir kepada Virgil Van Dijk namun ia harus melihat kebenaran dari Pellegreno untuk Liverpool melengkapkan perpindahan tersebut.

*bagi penulis ini semua drama tv 3 , senang sebenarnya nak dpt Van Dijk cuma Palelgreno nie nak up harga supaya gaji banyak*

Post Author: LMREDS Writer